Veelgestelde vragen

Algemeen

Go4holiday is opgericht in 2006 onder de ‘paraplu’ van de European Camping Group. In de afgelopen jaren is Go4holiday uitgegroeid tot een professioneel middelgroot reisbedrijf en biedt een zeer uitgebreid aanbod aan autovakanties. In ons assortiment vindt u meer dan 360 top campings in o.a. Italië, Spanje, Frankrijk, Kroatië. Meer informatie en details over ons bedrijf vindt u hier.
Ja, wij zijn lid van ANVR (lidnummer: 4653), SGR (lidnummer: 3344) en het Calamiteitenfonds. 
De ANVR is een afkorting voor Algemene Nederlandse Vereniging van Reisondernemingen. Dit is een brancheorganisatie voor bedrijven die reizen aanbieden. Reisondernemingen die zijn aangesloten bij de ANVR hebben algemene voorwaarden die zijn afgesproken met de consumentenbond. Meer informatie hierover leest u hier.
De SGR is een afkorting voor Stichting Garantiefonds Reisgelden. De SGR is een fonds dat u beschermt bij een faillissement van een reisorganisatie. Meer informatie hierover leest u hier.
Go4holiday biedt in zo’n 20 Europese vakantielanden campings, appartementen, hotels en vakantieparken aan. Waarvan Spanje, Frankrijk, Italië en Kroatië de bekendste en meest populaire zijn, in deze mediterrane landen hebben we dan het grootste aanbod.
Mocht u op de hoogte willen blijven van leuke weetjes en/of aanbiedingen kunt u ons volgen via Facebook
Kijk hier voor een overzicht van alle schoolvakanties in alle regio's voor 2017

Vakantie boeken

Op onze website kunt u 24 uur per dag een reservering maken. Via de zoekfunctie op de website kunt u selecteren op bestemming, datum en aantal deelnemers om uw gewenste vakantie te boeken. Indien u al weet welke camping u wilt boeken kunt u deze in de zoekbalk (rechtsboven) gemakkelijk direct intypen. Vervolgens kunt u door de boekstappen te doorlopen uw online boeking maken. U kunt natuurlijk ook telefonisch via één van onze medewerkers een reservering maken. Wij zijn telefonisch bereikbaar op nummer 085-7609030 van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 – 17.30uur. 
In principe niet, de prijs blijft gelijk. Heeft u graag persoonlijk advies? Neem dan telefonisch contact op met één van onze medewerkers zodat zij direct na het beantwoorden van uw vragen de boeking voor u in orde kan maken. 
Nadat u de boekingsstappen via onze website heeft doorlopen, op het laatste boekingsscherm akkoord gaat met onze boekingsvoorwaarden en op ‘versturen’ heeft geklikt krijgt u een scherm te zien waarop u wordt bedankt voor uw reservering. U ontvangt een e-mail met daarin een overzicht van uw boekingsaanvraag, let op: het kan maximaal een uurtje duren voordat u deze mail ontvangt. Zodra één van onze medewerkers de beschikbaarheid van uw boekingsaanvraag heeft gecheckt en uw boeking heeft verwerkt ontvangt u van ons een boekingsbevestiging per e-mail. Wij streven ernaar om u de definitieve boekingsbevestiging zo snel mogelijk te mailen, bij 90% van alle boekingen is dit maximaal op de eerstvolgende werkdag.
Nee we rekenen geen reserveringskosten, er wordt enkel eenmalig € 3,- aan calamiteitenfonds gerekend per boeking. 
Wanneer u nog niet definitief wilt reserveren is het mogelijk om geheel vrijblijvend een optie te plaatsen op uw gewenste vakantie, wel verschilt het per camping/accommodatie hoelang wij een optie voor u mogen vast houden.
Wanneer wij in onze eigen voorraad geen accommodaties (meer) hebben kunt u deze accommodatie op aanvraag boeken. Als u uw aanvraag plaatst via onze website ontvangt u per e-mail een overzicht van hetgeen u heeft aangevraagd en de vermelding dat het een boekingsaanvraag betreft. U dient er rekening mee te houden dat als de aanvraag akkoord komt dit direct een definitieve boeking is.
 
Hoe gaat het in zijn werk?
U boekt uw reis op aanvraag en wij nemen contact op met de accommodatieverschaffer om na te vragen of er in hun voorraad nog een accommodatie beschikbaar is. Het duurt meestal een paar dagen (ca. 1-3 werkdagen) voordat wij een antwoord ontvangen. Wij geven u één van de volgende antwoorden:
  • De aanvraag is akkoord: uw aanvraag wordt direct omgezet in een definitieve boeking. U ontvangt na akkoord van de aanbieder binnen één werkdag van ons de factuur per mail. Houdt er rekening mee dat, als u uw reis daarna wilt annuleren, daar annuleringskosten aan zijn verbonden.
  • De aanvraag is niet akkoord: als de aanbieder niet akkoord gaat met de aanvraag nemen wij telefonisch of per e-mail contact met u op. Er kan dan in overleg een andere accommodatie gezocht worden die voldoet aan uw wensen.
Het is mogelijk om een groepsreservering te maken. Houdt u er wel rekening mee dat wij dit vaak wel eerst bij de camping/partner voor u dienen te checken of dit is toegestaan.  
Wij accepteren jongeren vanaf 18 jaar mits de camping/partner deze ook accepteert in hun accommodaties. Het verschilt per camping/partner of jongeren zijn toegestaan. Wilt u graag op reis met een groep jongeren neem gerust contact met ons op zodat wij de mogelijkheden met u kunnen bespreken.
Jazeker, wanneer u graag tijdens uw vakantie op 2 of meerdere campings wilt verblijven is dit geen enkel probleem. Voor meer informatie hierover kunt u contact op nemen met één van onze medewerkers.  
Wij dienen per familie een aparte boeking te maken, dit om verwarring bij de camping en partner te voorkomen. Wel is het mogelijk om een boeking voor een andere familie te maken wanneer u alle benodigde gegevens van deze familie tot uw beschikking heeft. 
Als u samen met een andere familie in dezelfde periode op dezelfde camping verblijft en u beide een accommodatie heeft geboekt via Go4holiday ontvangt u beide van ons 5% ‘samenreis-korting’. Op moment van boeken kunt u dit aangegeven in het veld: ‘opmerkingen’. Ook kunt u dit later altijd nog telefonisch aan ons doorgegeven zodat we deze korting in uw boeking kunnen verwerken.
Bij Go4holiday kunt u bij veel accommodaties op meerdere dagen per week aankomen en vertrekken. Deze wisseldagen vindt u op onze website op de pagina van de desbetreffende camping/park/hotel of appartement in het overzicht 'prijzen en boeken'. 
In de prijzen, welke u op onze website ziet, is inbegrepen: huur van uw accommodatie, gas, water, elektriciteit (mits anders aangegeven) en BTW. De prijzen zijn gebaseerd op 2 volwassenen en 2 kinderen per accommodatie. Let op, wanneer u met meer dan 4 personen in een accommodatie wilt verblijven kan de prijs wijzigen. De prijs is exclusief € 3,- calamiteitenfonds per boeking en toeristenbelasting (tenzij anders aangegeven).
Normaliter is de prijs welke u op onze website ziet staan inclusief gas, water, licht en indien aanwezig in de accommodatie: airco. Echter sommige van onze partners rekenen hiervoor extra kosten. Op onze website kunt u per accommodatie zien wat is inbegrepen in de prijs. Ook kunt u altijd telefonisch contact opnemen met één van onze medewerkers, zij kunnen dit ook direct voor u nakijken.  
Wanneer u graag een voorkeur aangeeft, bijvoorbeeld over de ligging van uw accommodatie, kunnen wij dit altijd voor u aangegeven. Wanneer u online een boeking maakt kunt u deze voorkeur in het veld ‘opmerkingen’ plaatsen. Voorkeuren kunnen ook altijd later nog aan de boeking worden toegevoegd. Uiteraard doen wij ons uiterste best om uw verzoek in te willigen. Wij kunnen echter niet garanderen dat aan uw voorkeur ook daadwerkelijk voldaan kan worden.
Nee, wij kunnen enkel wensen/preferenties doorgeven aan onze campingmedewerkers, indien mogelijk houden zij rekening met uw wensen. Uw wens/preferentie is géén garantie. 
In de meeste gevallen is het bedlinnen tegen betaling bij te boeken. In sommige gevallen, dit verschilt per accommodatie, is het bedlinnen inbegrepen of dient u deze zelf mee te nemen. Dit staat per accommodatie op onze website vermeld. Heeft u hier nog vragen over, neemt u dan gerust contact met ons op.
In sommige gevallen is de eindschoonmaak verplicht (tegen betaling) indien dit van toepassing is staat dit duidelijk vermeldt bij deze accommodatie. In de meeste gevallen dient u de eindschoonmaak zelf te verzorgen of heeft u de keuze om deze zelf te verzorgen of te laten doen (tegen betaling). Wilt u weten wat voor uw accommodatie van toepassing is neem dan gerust contact met ons op, onze medewerkers kunnen dit direct voor u nakijken.
Bent u een gezin met jongere kinderen? Dan heeft u bij ons bijna altijd de mogelijkheid tot het bijboeken (tegen betaling) van een kinderbedje en/of kinderstoel. Bij sommige partners is het ook mogelijk een bedrekje en badje bij te boeken.
Op een aantal campings is uw hond welkom in de accommodatie. Helaas is dit niet op alle campings toegestaan. Op onze website kunt u per accommodatie terugvinden of een hond in de accommodatie is toegestaan. Houdt u er rekening mee dat hiervoor een toeslag kan gelden.
Wij streven ernaar de accommodatie foto’s zo waarheidsgetrouw mogelijk op onze website te plaatsen. Op sommige campings is dit het geval, echter zijn wij nog niet in de gelegenheid geweest om alle campings die Go4holiday aanbiedt te bezoeken. Er staan dus ook accommodatiefoto’s op onze website ter indicatie. Het kan zijn dat ter plaatse de omgeving of de uitvoering van de accommodatie anders is dan op onze website.
Natuurlijk is dit mogelijk, echter biedt Go4holiday enkel accommodaties aan en geen vliegreizen en/of autohuur. Onze medewerkers kunnen u wel altijd een advies geven betreft aanvlieghaven en/of autoverhuurder.
Soms kunnen campingeigenaren besluiten om bepaalde faciliteiten later te openen of eerder te sluiten. Met name in het voor- en naseizoen dient u er rekening mee te houden dat sommige faciliteiten zoals zwembad, animatie of restaurant niet (meer) of gedeeltelijk geopend zijn. Wij proberen dit zo actueel mogelijk te houden, maar kunnen geen verantwoording nemen voor eventuele onjuistheden of veranderingen hierin.

Verzekering

Ja, u heeft bij Go4holiday de mogelijkheid om een kortlopende reis- en/of annuleringsverzekering af te sluiten.  
Een reisverzekering biedt dekking voor onvoorziene kosten welke u tijdens uw reis maakt. Denkt u hierbij aan schade of verlies van uw bagage, ongevallen, onverwachte medische kosten of ziekenhuisopname. 
Een annuleringsverzekering biedt dekking als u uw reis door onvoorziene redenen niet door kan gaan of voortijdig moet worden afgebroken. Bijvoorbeeld door een ongeval, ziekte of overlijden van naaste verwanten.
Tijdens het boeken van uw vakantie kunt u een reis- en/of annuleringsverzekering afsluiten. Een annuleringsverzekering kunt u tot 7 dagen na reservering nog afsluiten. Een reisverzekering kunt u nog tot een dag voor vertrek afsluiten. 
Een annuleringsverzekering kunt u tot 7 dagen na boeking nog kosteloos afzeggen, bij een reisverzekering kan dit nog tot de dag voor vertrek.  
Na boeking kunt u altijd nog een reis- en/of annuleringsverzekering afsluiten. Een reisverzekering kan nog tot op de dag van vertrek afgesloten worden. Ditzelfde geldt ook voor een annuleringsverzekering. Houdt u er bij een annuleringsverzekering echter wel rekening mee dat wanneer u deze niet binnen 7 dagen na reservering afsluit er aangepaste voorwaarden gelden. Dit houdt in dat wanneer er zich iets voordoet in de periode dat u de boeking heeft gemaakt en u de annuleringsverzekering afsluit dit geen geldige reden meer is om te annuleren.
Uw polis nummer staat gelijk aan uw reserveringsnummer van Go4holiday, deze vindt u terug op uw boekingsbevestiging.  
Wanneer u schade heeft opgelopen aan uw reisbagage of een onderbreking heeft ondervonden van uw geplande reis adviseren wij u deze schade te melden via het online schadeformulier van Allianz Global Assistance. Na uw melding ontvangt u automatisch een bevestiging en wordt uw claim zo snel mogelijk in behandeling genomen. Wanneer u geen aanvullende documenten heeft meegestuurd, kan het zijn dat Allianz de originele documenten later nog bij u opvraagt. Via onderstaande link kunt u direct uw schade melden: https://www.allianz-assistance.nl/reisverzekering/schade-melden/on-line/formulier 
Op het moment dat u uw boeking dient te annuleren ontvangen wij graag een schriftelijke bevestiging van u. Zodra wij een schriftelijk bevestiging van u ontvangen gaan wij de boeking voor u annuleren volgens onze annuleringsvoorwaarden. Mocht u een annuleringsverzekering hebben kunt u onze annuleringsnota gebruiken om de kosten te claimen bij uw verzekeringsmaatschappij. 
Wanneer u via Go4holiday een kortlopende reis- en/of annuleringsverzekering afsluit bent u verzekerd bij Allianz Global Assistance.

Na boeking & betaling

Indien u na afronding van het boekingsproces geen bevestiging per email heeft ontvangen, kijkt u dan in eerste instantie in uw map 'ongewenste e-mail' of 'spamfolder', het kan zijn dat de bevestiging daarin is terecht gekomen. Is dit niet het geval, neemt u dan telefonisch contact met ons op.
Na ontvangst van uw boekingsbevestiging dient u binnen 7 dagen de aanbetaling te voldoen (30% van de reissom). Heeft u een annuleringsverzekering afgesloten via Go4holiday dan wordt deze premie bij uw aanbetaling opgeteld. Uw restantbetaling dient uiterlijk 8 weken voor vertrek aan ons voldaan te worden. Heeft u een reservering gedaan en vertrekt u binnen 8 weken dan vragen wij u het volledige bedrag in één keer te betalen binnen 7 dagen na boeking. De datums waarop de betaling(en) uiterlijk voldaad moeten zijn treft u op de boekingsbevestiging/factuur die we u mailen ter bevestiging van uw boeking.
De factuur kunt u per bankoverschrijving aan ons voldoen. Onze bank gegevens voor de overboeking treft u op de boekingsbevestiging/factuur die we u mailen ter bevestiging van uw boeking.
Wanneer u niet kunt voldoen aan onze betalingstermijn is er altijd de mogelijkheid om telefonisch of per email met één van onze medewerkers hierover een betalingsregeling te treffen. 
Zodra uw betaling is ontvangen en verwerkt door onze administratie ontvangt u automatisch een betalingsbevestiging per email. 
In de meeste gevallen is het geen probleem om uw boeking te wijzigen mits de beschikbaarheid het toelaat. De mogelijkheden tot het wijzigen van uw boeking is per camping/accommodatie verschillend, u kunt ons hierover informeren per telefoon of email. Wel kunnen in sommige gevallen annuleringskosten in rekening worden gebracht bij overboeking.
Op ieder gewenst moment is het mogelijk om uw boeking te annuleren. Houdt u er wel rekening mee dat uw annulering enkel tijdens kantooruren kan worden verwerkt. Uw boeking wordt geannuleerd volgens onze algemene boekings- en annuleringsvoorwaarden welke u hier kunt nalezen. 
Als u een reservering wil laten overnemen door bijvoorbeeld een andere familie dan is dit geen probleem. Indien een reservering wordt overgenomen dient de hoofdboeker dit per email en telefonisch aan ons door te geven alvorens wij de reservering kunnen omzetten. 
In principe kunt u tot op de dag voor vertrek nog extra’s bijboeken, mits deze nog beschikbaar zijn, aangezien er op de meeste campings maar een beperkte voorraad is aan de extra's.
Zodra uw gehele betaling is voldaan en verwerkt ontvangt u direct van ons uw vouchers per email. Als u heel vroeg van te voren boekt kan het zijn dat u van ons eerst een mail ontvangt dat de vouchers nog niet gereed zijn, maar u zult deze altijd ruim voor vertrek van ons per mail ontvangen.
Mocht u graag willen weten waar uw accommodatie op de campings is gelegen kunt u altijd een plattegrond hiervan bij ons opvragen. Wij beschikken over plattegronden van bijna al onze aangeboden accommodaties. Houdt u er wel rekening mee dat wij u niet kunnen zeggen welke accommodatie/nummer aan u is toegewezen. De campingmedewerkers maken de planning, zij bepalen welke familie in welke accommodatie wordt ingedeeld. 
Wanneer u dit graag wenst kunnen wij voor u een inventarislijst opvragen van de door u geboekte accommodatie. Ook krijgt u de inventrarislijst automatisch meegestuurd met uw vouchers.
Op de meeste campings is barbecueën toegestaan, maar op sommige campings is barbecueën op open vuur of kolen niet toegestaan i.v.m. brandgevaar. Om hier zeker van te zijn kunt u het beste telefonisch contact met ons opnemen. 
Een bijzettentje plaatsen naast uw accommodatie is bijna op geen enkele camping toegestaan. Mocht u dit zeker willen weten kunt u hierover telefonisch contact met ons opnemen.  
Dit is afhankelijk van het type accommodatie (qua ruimte in de slaapkamers). Voor meer informatie hierover kunt u contact opnemen met onze medewerkers, zij kunnen dit direct voor u nagaan. 
Dit is afhankelijk van het type accommodatie. Voor meer informatie hierover kunt u contact opnemen met onze medewerkers, zij kunnen dit direct voor u nagaan. 
Go4holiday heeft een beperkt aanbod qua overnachtingsmogelijkheden, mocht u de mogelijkheden willen ontvangen kunt u deze altijd bij ons opvragen per email of telefoon. 

Voor vertrek

In bepaalde Europese landen (ook die waar u doorheen reist) is een ID-kaart niet voldoende en dient u een paspoort bij u te hebben. Voorkom problemen onderweg of op uw bestemming en informeer uzelf hierover goed. Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar de volgende link: www.cibt.nl. Controleert u altijd ruim voor vertrek nog of uw ID-kaart/paspoort nog geldig is.
Kinderen dienen sinds juni 2012 een eigen paspoort of ID-kaart te hebben om naar het buitenland te kunnen reizen. 
Wanneer u met een kind reist wat jonger is dan 15 jaar en niet dezelfde achternaam draagt als een meereizende volwassene is het noodzakelijk dat het kind een verklaring meeneemt. In deze verklaring geeft een achterblijvende ouder (met dezelfde achternaam als het kind) toestemming voor de reis. Let u wel op, zorg dat deze verklaring in het Engels is en neem een kopie paspoort mee van de ouder welke toestemming geeft. 
Sinds 1 juli 2012 dient er, wanneer u in/door Frankrijk en Slovenië rijdt, een alcoholtest in het voertuig aanwezig te zijn. Dit geldt dus voor zowel automobilisten die in Frankrijk of Slovenië op vakantie gaan als automobilisten die door Frankrijk of Slovenië heen rijden. Deze testers kunt u onder andere bij een ANWB winkel halen.
Een accommodatie mag alleen bewoond worden door het maximaal aantal personen dat in de accommodatie is toegestaan. Dit aantal mag niet overschreden worden. 
Helaas kunnen wij u van te voren niet zeggen welke accommodatie aan u is toegewezen. De campingmedewerkers maken de planning en zij bepalen welke familie in welke accommodatie wordt ingedeeld. Wij kunnen wel preferenties doorgeven aan onze campingmedewerkers, indien mogelijk houden zij hier rekening mee. Let u wel op, dit is geen garantie. 

Tijdens mijn vakantie

Normaliter kunt u vanaf 15.00 uur inchecken in uw accommodatie, omdat dit per camping/accommodatie kan verschillen verwijzen wij u naar uw vouchers, op de vouchers staan de exacte inchecktijden voor de door u geboekte accommodatie aangegeven. 
Bij aankomst kunt u zich melden bij de hoofdreceptie van de camping. Heeft u een accommodatie geboekt via één van onze partners dan verwijst de hoofdreceptie u door naar de receptietent of balie van de desbetreffende partner om uw sleutel te verkrijgen.   
Ja dat is mogelijk, het is geen probleem om buiten de in/uitchecktijden te arriveren of vertrekken. Wel is het raadzaam om dit van te voren aan ons door te geven, zodat wij aan de campingmedewerkers uw verwachte aankomsttijd kunnen doorgeven, dit zodat er altijd iemand voor u aanwezig is wanneer u wilt inchecken. Bij enkele aanbieders (uitzondering) geldt er een extra toeslag voor aankomst- en vertrek buiten de reguliere tijden. Als u in de nacht aankomt is het mogelijk dat de nachtwaker u direct naar uw accommodatie begeleidt en u de volgende dag kunt inchecken bij de receptie. Let wel op, op de meeste campings is het niet toegestaan om tussen 23:00 en 07:00 met de auto te rijden.
Op de camping vindt u geen medewerkers van Go4holiday. Wel zijn al altijd medewerkers aanwezig van de partner waarbij wij voor u de accommodatie hebben geboekt, hier kunt u altijd terrecht met vragen en zal uw eerste aanspreekpunt zijn tijdens uw vakantie. Ook kunt u altijd terecht bij de receptie van de camping. 
De campingmedewerkers zijn allen de Engelse taal machtig. In sommige gevallen spreken de campingmedewerkers ook Duits, Frans en Nederlands. Mocht u dit graag voor vertrek willen weten kunnen wij dit altijd voor u navragen. Houdt u er wel rekening mee dat dit altijd onder voorbehoud is. 
Bij het inchecken op de camping wordt vaak gevraagd naar uw paspoort. Wij raden u aan nooit uw paspoort af te geven, een camping mag u hier ook nooit toe verplichten. Om moeilijke situaties bij aankomst te voorkomen kunt u het beste van te voren een kopie van uw paspoort maken en schrijf daarop, dat het een kopie is voor de desbetreffende camping en de datum, maak uw Burgerservicenummer onleesbaar. Zorg ervoor dat uw volledige naam, geboortedatum en paspoortnummer goed leesbaar is, deze gegevens heeft de camping voor hun administratie nodig. Met deze kopie moet een camping genoegen nemen en hebben ze genoeg informatie om u in te checken en kunt u indenditeitsfraude voorkomen.
De bijkomende kosten ter plaatse zijn de kosten die u bij uw vakantiebestemming dient te betaling. Dit zijn verplichte kosten zoals, borg, toeristenbelasting en eventuele bijgeboekte extra’s mits u deze ter plaatse dient te voldoen. In sommige gevallen is de toeristenbelasting bij boeking al betaald en hoeft u deze uiteraad ter plaatse niet meer te voldoen.
Als u gasten wilt ontvangen tijdens uw verblijf is dit geen enkel probleem. Wel dient u hiervan altijd een melding te maken bij de hoofdreceptie van de camping en de camping kan hier een kleine bezoekers toeslag voor vragen. Mochten uw gasten ook graag blijven overnachten is dit toegestaan mits het maximaal aantal toegestane personen van uw accommodatie niet wordt overschreden. Uw gasten dienen aangemeld te worden bij de campingmedewerkers van onze partner, soms geldt hiervoor een toeslag.
Op de dag van vertrek kunt u (in de meeste gevallen) tot 10.00 uur gebruik maken van uw accommodatie. U dient de accommodatie in goede staat en schoon achter te laten (mits u de eindschoonmaak heeft afgekocht). Denkt u eraan dat u geen bezittingen in uw accommodatie achterlaat. Wanneer de accommodatie naar behoren is achtergelaten ontvangt u van de partner uw borgsom terug.   
Mocht u vragen en/of opmerkingen hebben kunt u hiermee terecht bij de campingmedewerkers. Mocht u er met hen niet aan uit komen kunt u tijdens kantooruren altijd telefonisch of per email contact opnemen met Go4holiday. Voor echt dringende zaken buiten kantoortijden die niet kunnen wachten tot de eerstvolgende werkdag kunt u 24/7 ons noodnummer bellen, dit nummer vindt u op de voucher en hierop krijgt u altijd direct een medewerker van Go4Holiday aan de lijn.
Uw auto kan op de meeste campings naast de accommodatie worden geparkeerd. Wanneer dit niet mogelijk is of als hiervoor geen plaats is, dient u gebruik te maken van de centrale parkeergelegenheid van de camping. Indien u met meer dan 1 auto aankomt op de camping is het mogelijk dat de camping extra kosten hiervoor in rekening brengt. De tweede auto dient op de centrale parkeergelegenheid van de camping geparkeerd te worden.
De meeste campings beschikken over een Wifi netwerk, de dekking hiervan is meestal wel beperkt en reikt meestal niet over heel de camping. Houdt u er wel rekening mee dat wanneer u hiervan gebruik wilt maken u hiervoor vaak een toeslag dient te betalen. In sommige gevallen is het gratis, uw reisadviseur zoekt dit graag voor u uit.

Na de vakantie

Wij hopen dat u een fijne vakantie heeft gehad waar u met veel plezier op terug kan kijken. Wij streven ernaar een goede service te bieden, zowel voor, tijdens, als na uw vakantie. Dankzij uw feedback kunnen wij onze service blijven verbeteren. Mocht u een compliment of klacht hebben betreffende uw vakantie vragen wij u dit eerst ter plaatse bij de campingmedewerkers te melden, zo kan een probleem meestal snel worden opgelost. Mocht u niet tevreden zijn met deze oplossing kunt u telefonisch of per email contact met ons opnemen. Wij zullen ons uiterste best doen om voor u een gepaste oplossing te vinden. 
Wanneer u uw spullen bent vergeten kunt u contact met ons opnemen per telefoon of email. Na uw melding nemen wij contact op met de campingmedewerkers om te kijken of uw spullen gevonden zijn, mocht dit het geval zijn kunnen zij deze per post opsturen (kosten voor eigen rekening).